بازی های لینکدین

 اکنون لینکدین بازی هایی به سبک Wordle دارد که میتوان بازی کرد.

در مارس، LinkedIn به آرامی آزمایش بازی‌ها را بر روی پلتفرم خود آغاز کرده است — پازل‌های کلماتی و منطقی شبیه به Wordle. اکنون، به منظور جلب بیشتر کاربران و افزایش درگیری، این پلتفرم سه بازی را به صورت رسمی راه‌اندازی می‌کند.

Queens، Crossclimb و Pinpoint — به ترتیب تست کننده توانایی‌های شما در منطق، اطلاعات عمومی و ارتباط کلماتی — از امروز به صورت جهانی در دسترس خواهند بود، شما می توانید از طریق پیوند مستقیم به بازی‌ها، آن ها را تجربه کنید.

مانند Wordle، هر یک از این بازی‌ها می‌توانند فقط یک بار در روز بازی شوند. در حال حاضر، می‌توانید از ارتباطات درجه اول خود دعوت کنید تا با هم یک بازی انجام دهید، و وضعیت شما  آیا بازی کرده‌اید یا خیر، و چقدر موفق بوده‌اید — در صورت موافقت، می توان با آن اتصالات به اشتراک گذاشت.

این اهرم‌های اجتماعی، همچنین تعداد بازی‌ها، هنوز موضوع بحث است، بنابراین چیزها ممکن است با گذر زمان تغییر کنند. در حال حاضر، LinkedIn قصد دارد بازی‌ها را به تنهایی توسعه دهد، مستقل از صاحبش، شرکت Microsoft، و عملیات بازی‌های قابل توجه آن.

LinkedIn اعلام کرده است که بازی‌ها را به عنوان روشی غیررسمی برای به هم پیوستن ارتباطات موجود در LinkedIn می‌بیند.

دن روت معاون و سردبیر LinkedIn News در یک مصاحبه گفت: برای مردم سخت است با یکدیگر در ارتباط باشند، و بازی‌ها راهی برای ایجاد این ارتباطات شبکه‌ای فراهم می‌کنند.

اما این مسئله بیشتر از این است. اینکه این بازی‌ها توسط تیم LinkedIn News پدید آمده و ساخته شده است، مهم است. بازی‌های LinkedIn به طور قابل توجهی از پروفایل‌هایی که روزنامه‌هایی مانند The New York Times در طول سال‌ها با بازی‌های خود از کلمات و منطق ساخته‌اند، الهام گرفته‌اند، از جمله از اعماق کلمه‌ها و بیشتر به تازگی به یک رده گسترده‌تر از پازل‌ها گسترش یافته است. بسیاری از اینها در داخل ساخته شده اند، اما برخی از آنها خریداری شده اند (NYT موفق به خرید Wordle در سال 2022 شد).

و بازی‌ها به عنوان یک ابزار مخفی برای افزایش درگیری ثابت شده‌اند، به ویژه در زمانی که انتشار دهندگان خبری در حال شتاب زدن برای فهمیدن آینده کسب و کار خود هستند، و به نظر می‌رسد TikTok و Instagram دارای بازار کاربران جوان هستند.

پازل‌های منتشر شده توسط عناوین خبری و مجلات، میلیون‌ها کاربر را جلب می‌کنند، که به نوبه خود جزء جمعیت گسترده‌تر این عناوین می‌شوند، و احتمالاً می‌توانند به خوانندگان سایر محتوای آنها تبدیل شوند.

به همین ترتیب، LinkedIn با بیش از ۱ میلیارد کاربر، عملیات خبری و محتوای خود را گسترش داده است تا درگیری در پلتفرم خود را گسترش دهد. مانند روزنامه‌ها، همچنین یک کسب و کار تبلیغاتی قابل توجه را دارد، و همچنین پیوندهای برای کسانی که می‌خواهند بیشتر از آن استفاده کنند. بازی‌ها قراردادی را برای گسترش این درگیری بهبود می‌دهند و احتمالاً ارزش بیشتری به کاربران می‌دهند.

کمی درباره این سه بازی:

. Image Credits: LinkedIn.com

بازی “Queens” از ایده‌های بازی سودوکو الهام گرفته است و شما باید بیابید چگونه تاج‌ها را در الگوهایی که با یکدیگر همپوشانی ندارند در محدوده زمانی مشخص مرتب کنید. همانطور که از تصویر برداشته می‌شود، می‌توانید امتیازات خود را با افراد به اشتراک بگذارید، اما وابستگی شرکت شما در جدول رده‌بندی نمایش داده می‌شود.

من پرسیدم که آیا این موضوع ممکن است مشکل‌ساز یا مزاحم باشد، با توجه به محدودیت‌هایی که برخی از سازمان‌ها بر روی استفاده از رسانه‌های اجتماعی در محیط کار اعمال می‌کنند. لارا لورنزتی، سردبیر اجرایی LinkedIn در امریکای شمالی، گفت که محدودیت یک بازی در روز و اینکه بازی‌ها کوتاه هستند، به حل این مسائل کمک می‌کند.

“آن‌ها محدود هستند و قرار است محدود باشند، چرا که ما نمی‌خواهیم افراد وقت خود را تلف کنند”، او گفت. “این هدف ما نیست!”

. Image Credits: LinkedIn.com

Crossclimb به عنوان یک بازی اطلاعات عمومی توصیف می‌شود. بازیکن برای کلمات، مدرک‌هایی دریافت می‌کند، که به ترتیب باید در یک توری، کلماتی را که با هر مدرک بعدی به طور خودکار یک حرف با کلمه قبلی تغییر می‌کنند، جا بیفتند تا در نهایت کلمه‌ای متفاوت شکل گیرد.

همانطور که در Queens مشاهده می‌شود، در اینجا نیز یک جدول رده‌بندی شرکت مشاهده می‌شود.

. Image Credits: LinkedIn.com

سرانجام، بازی Pinpoint را داریم، که به نظر می‌رسد بسیار شبیه به بازی Connections — بازی روزنامه New York Times — است، شما باید اتصالی بین کلماتی که به شما داده می‌شوند پیدا کنید، هرچند که کلمات به طور فوری فاش نمی‌شوند، و از شما خواسته می‌شود که سعی کنید اتصال را با کمترین فاش کردن ممکن پیدا کنید.

همانطور که پیشتر نیز اشاره کرده‌ایم، LinkedIn از اولین شبکه‌های اجتماعی برای افزایش زمانی که کاربرانش در آن صرف می‌کنند بازی به پلتفرم اضافه کرد، دور نیست. اما حتی تلاش‌های بزرگترین و گران‌قیمت‌ترین نتایج مختلطی را دیده‌اند. فیس‌بوک، بزرگترین شبکه اجتماعی جهان، در طول سال‌های گذشته یکی از عوامل اصلی بازی‌های اجتماعی بوده است، اما در سال 2022، برنامه‌ی مستقل بازی‌های خود را به دلیل کاهش استفاده بسته است. این روزها به شدت بر تجارب واقعیت مختلط و کسب و کار Meta Quest خود تمرکز دارد.

LinkedIn — طراحی شده برای شبکه‌سازی حرفه‌ای و به طور خاص برای جستجوی کار و استخدام — مدت‌هاست که سعی دارد راه‌هایی برای ترغیب مردم به درگیری در پلتفرم خود به شکل طبیعی‌تر و کم‌تر معاملاتی پیدا کند. بازی‌ها به طبیعت خود معاملاتی هستند، اما معاملات بر اساس بازی‌بازی است: اگر LinkedIn بتواند کاربران را به این بازی‌ها علاقه‌مند کند، امید آن است که آنها ممکن است برای موارد بیشتری باقی بمانند.

‌ on بازی های لینکدین

ارسال دیدگاه